niedziela, 1 listopada 2015

aranżacja drewniana inaczej

Wymyśliłam sobie remont generalny- Jak pomyślałam tak zrobiłam i chcę pokazać wam zdjęcia. Wykonałam płaskorzeźby- drzewa. Długo myślałam nad materiałami do wykonania tego projektu, bo chciałam pominąć element stelażu. Objeździłam wszystkie hurtownie budowlane i markety na próżno. Wszędzie byłam mierzona wzrokiem przez postawnych wszechwiedzących fachowców i słyszałam powtarzane jak mantrę "nie da się" Cóż to stwierdzenie nie figuruje w moim zasobie słownictwa, uparłam się, chcę i już. Ostatkiem sił dotarłam do semeksu, pan podumał i przypomniało mu się że ktoś kiedyś opowiadał o rekonstrukcji sporej części ściany za pomocą kleju gipsowego. Brzmi rozsądnie, sprzedane!
Uzbrojona w worek 25 kg i szczęśliwa wzięłam się za robotę. Nie umiem obsługiwać mieszadła w wiertarce (czyt. nie wiem gdzie mieszka w domu) zatem ugniatałam dłońmi aż do utraty czucia ;) Tak- zostały grudki ale pięknie imitowały korę drzewa. Postanowiłam być mądrzejsza od instrukcji i "fachowców" więc kładłam warstwę ok 5 cm. NIC nie spływało, nic się nie osuwało. Minus bycia upartym na siłę? długo schnie, około dwóch dni ale następnego już zaczęłam je malować :)

A oto efekty:










Pora wziąć się za kuchnię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ToszekDesign project , Blogger