poniedziałek, 20 lipca 2015

Darsonval moje spostrzeżenia po pół roku

Trochę ponad pół roku temu przyjechała do mnie niepozorna paczka- a w niej urządzenie do wytwarzania burzy, a szczególnie piorunów ;)  
Podczas pierwszego użycia zaskoczył mnie nieco dźwięk- buczącej starej skrzynki rozdzielczej. Uczucie też było specyficzne- ale jak dla mnie tylko przy pierwszym zetknięciu pelotki ze skórą- przypominało ukłucie dermarolerem. Wszystko to wynagrodził zapach świata po burzy- ozonu :)

Producent mówi: Darsonval, nazwany również Derma Wand to urządzenie o silnym działaniu bakteriobójczym i rozgrzewającym. Idealne urządzenie dla osób szukających szybkiej i skutecznej drogi w leczeniu trądziku, ale nie tylko.
Urządzenie zapewnia szybkie gojenie się zmian chorobowych skóry, których skuteczność widoczna jest w pierwszych dniach stosowania.
Darsonval dodatkowo zwiększa absorpcję preparatów kosmetycznych, zwiększając skuteczność w walce z trądzikiem oraz w odmładzaniu skóry.
Na odmłodzenie istotny wpływa ma również przyspieszenie przemiany materii w skórze poddanej działaniu urządzenia.
Działanie bakteriobójcze wspomaga gojenie opryszczki.
Inne zastosowanie Derma Wandu to przeciwdziałanie wypadaniu włosów, przeciwdziała łupieżowi, redukuje zmiany trądzikowe.

W urządzeniu wykorzystane są tak zwane prądy d'Arsonvala, odmiana prądów o wysokiej częstotliwości. Oddziałują one na naczynia krwionośne oraz zakończenia nerwowe skory, co ma pozytywny wpływ na tkankę podskórną oraz mięśnie twarzy, a można je zaobserwować w postaci iskrzenia.
Wytwarzający się w trakcie pracy urządzenia Ozon ma działanie bakteriobójcze - dezynfekujące.



Wskazania do darsonwalizacji:
  • łagodzenie wszelkich podrażnień skóry
  • trądzik
  • terapia przeciwzmarszczkowa
  • wypadanie włosów
  • łojotok skóry głowy
  • łojotok skóry pleców
  • łysienie łojotokowe
  • łysienie plackowate
  • zapalenie mieszków włosowych
  • łupież
  • łuszczenie się skóry
  • odmrożenia
  • świąd
  • cellullit
  • opryszczka
  • leczenie nerwobóli

Przeciwwskazania do darsonwalizacji:
  • ciąża
  • nadciśnienie
  • obrzęki
  • trądzik różowaty
  • skóra naczynkowa
  • choroby serca
  • uszkodzenia i rany na skórze
  • stany zapalne
  • gorączka
  • astma
  • implanty metalowe 
Moja ocena? 9/10 

Znowu muszę napisać w superlatywach,  w każdym razie odnośnie włosów. Jakiś czas temu zrobiłam sobie nieukładalną koszmarną trwałą, ale urządzenie sobie z nią radziło. Z uporem maniaka zamykałam darsonvalem łuski włosów, które po takim zabiegu wyglądałyby bajecznie gdyby nie zniszczenia. Włosy nabrały połysku, odnotowałam mniejsze wypadanie a co najważniejsze - udało mi się zapanować nad ŁZS. Skóra mnie swędzi już tylko okazjonalnie a i przetłuszczanie zdecydowanie się zmniejszyło. 




Skóra: na pewno udało mi się zapanować nieco nad zmianami skórnymi, a przy stosowaniu jednoczesnym kremów wodnych ( NIE PODCZAS ZABIEGU) pozbyłam się również pierwszych zmarszczek mimicznych (nie mam pewności co bardziej pomogło). Pozbyłam się również części suchych brązowych plam na ciele- nie wiem co to było ale erytromycyna od lekarza nie dawała rady. Zatem, czy jest coś z czym d'arsonval nie dał sobie rady? tak- wbrew obietnicom nie zamyka porów, słabo również radzi sobie z bliznami po trądziku i ospie. (ale może na to potrzebuje więcej czasu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ToszekDesign project , Blogger