wtorek, 6 marca 2018

mandragora

Trafił do mnie Pan Łukasz z zupełnie inną sprawą. Podczas pracy i projektowania opowiadał mi o pewnej kobiecie. Nie zdradził imienia, jednak z całokształtu wynikała postać bardzo tajemniczej osoby. Stanęło na tym, iż wiem o Niej jedynie tyle że uwielbia wiedzieć. Wszystko, żadna dziedzina nie jest jej straszna. Dla owej niewiasty potrzebował prezentu, więc podjęłam wyzwanie.
Zdecydowałam się na motyw mandragory, rośliny owianej naręczem legend z których nie odarła jej współczesna nauka, Wewnątrz pudełka umieściłam zakładkę do książki z wymiennymi końcówkami.
Pierwsza ma symbolizować florę, druga działania człowieka a trzecia ziemię. Kolejno więc ułożyłam najpierw miniaturowy ogród, zebrałam trybiki, miniaturę mikroskopu i stalówkę, na końcu wyhodowałam kryształy z boraksu.








jako ze to pudełko i zupełnie nie kartka to zgłaszam się na wyzwanie

Wyzwanie #3 Challenge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ToszekDesign project , Blogger