czwartek, 27 lipca 2017

sowa

Zastanawiałam się czy wziąć udział w wyzwaniu zaczarowany las, ale znalazłam starą skrzynkę, taką bambułę zupełnie nie udaną i postanowiłam ją przerobić żeby pasowała. Praca jeszcze nie doschnięta ale bałam się że nie zdąże ;) Oto więc skrzynka z zaczarowanego lasu, niedługo naszyjnik do niej z tutorialem :)

I was wondering if to take part in the enchanted forest challenge, but found an old box, such  not successful and decided to make it to fit. Work is not yet dry but I was afraid that I won't make it untill time's up ;) Here is a box from the enchanted forest, soon a necklace to  it with a tutorial :)



9 komentarzy:

  1. Śliczne pudełko, bardzo leśne. Powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, cieszę się że mogłam coś przerobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ozdobione, ta sówka jest taka urocza 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka sowa <3 wisiorek pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że Ci się podoba :) miało być leśnie

      Usuń
  5. śliczne pudełeczko, a sówka przesłodko się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ToszekDesign project , Blogger